De invloed van jouw websitedesign

De concurrentie is inmiddels behoorlijk toegenomen in het bedrijfsleven. Voor jonge ondernemers is het tegenwoordig gemakkelijk om zelf een bedrijf op te starten, mede door de mondiale digitalisering. Door het toenemend aantal bedrijven neemt de concurrentie sterk toe. Hierdoor is het van groot belang om als bedrijf op te vallen bij de consumenten.

Door op te vallen bij de consumenten, in positieve zin, zal de interesse van de consumenten gewekt worden. Zij zullen zich verdiepen in de producten of diensten die jij aanbiedt en mogelijk een klant worden. Toch blijkt het in praktijk lastig te zijn om de aandacht van potentiële klanten te trekken. Er zijn diverse manieren om dit doel toch te bereiken, waaronder het design van jouw website.

De invloed van het website design

Uit een studie van Derek Halpern van Social Triggers blijkt maar weer dat de impact van een website design niet onderschat mag worden. Tijdens het betreffende onderzoek kregen vijftien deelnemers de opdracht om op het internet informatie op te zoeken in verband met hun persoonlijke gezondheid.

Vervolgens werd hen gevraagd om de eerste indruk over de diverse websites op papier te zetten. Hieruit bleek dat ruim 94% van de genoteerde opmerkingen gericht waren op het website design. Slechts 6% richtte zich op de inhoud van de website.

Uit diverse onderzoeken is gebleken dat bezoekers zich 15x meer richten op het design van een website dan op de inhoud op de website.

Welke opmerkingen kwamen regelmatig voor?

De meest voorkomende opmerkingen uit het onderzoek waren de volgende:

  • Geen passende naam voor de website
  • Te drukke lay-out
  • Onduidelijke navigatie
  • ‘Saaie’ website, te weinig kleur
  • Te veel tekst

Het design blijkt veel vertrouwen te wekken bij de bezoekers. Hierbij draagt de inhoud nauwelijks tot niet bij. Als website-eigenaar is het dus verstandig om jou vooral te richten op het design van de website. Dit is simpelweg de uitnodiging voor bezoekers om producten te kopen.

Hoe maak jij indruk met jouw website design?

Tja, prettig om te weten waar bezoekers zich op richten, maar hoe zorg jij dat je deze minpunten voorkomt? Vaak schakelen bedrijven een front end developer in. Dit persoon is gespecialiseerd in de voorzijde van een website, waaronder het design. Deze ontwikkelaar weten exact waar bezoekers naar kijken en welke wensen de bezoekers hebben. Indien jouw bedrijf geen groot budget heeft voor het inhuren van een front end developer, is het uiteraard ook mogelijk om een student developer in te schakelen.

Voordelen van digitalisering

Digitalisering is het gebruik van digitale technologie om een bedrijfsmodel om te vormen en zo de inkomsten en de vooruitzichten op toegevoegde waarde te verbeteren. Het is het proces van overgang naar een digitaal bedrijf.

 

Digitalisering biedt diverse voordelen, waaronder meer efficiëntie, een hogere productiviteit, lagere operationele kosten, een betere klantervaring, meer flexibiliteit, een beter moreel bij de werknemers, betere communicatie, meer transparantie, een beter concurrentievoordeel en een snellere besluitvorming. Dat is echt een hele mond vol, maar al deze dingen zijn wel degelijk heel relevant. Wil je er voor zorgen dat je dit hele rijtje goed onder de knie hebt? Dan doe je er goed aan om te investeren in digitalisering.

 

Elke bedrijfseigenaar wil tijd en, belangrijker nog, geld besparen. Handmatige taken en processen zijn intrinsiek trager dan geautomatiseerde activiteiten en processen, omdat ze één voor één worden uitgevoerd. Hierom is digitalisering erg interessant voor werkgevers en ondernemers. Met digitalisering zorg je er voor dat bepaalde processen een stuk sneller lopen, en dat is alleen maar handig. Zo bespaar jij geld en hebben je medewerkers de tijd om aandacht te besteden aan alle moeilijkheden.

 

Een van de belangrijkste voordelen van digitalisering is dat het garandeert dat elke bewerking op een consistente manier wordt uitgevoerd, wat resulteert in een kwalitatief hoogstaande en betrouwbare output.

 

Digitale bezoekersregistratie

Een manier om je bedrijf te digitaliseren, is door een virtuele receptie aan te schaffen. Een virtuele receptie bevrijdt je werknemers van eentonige taken waardoor ze zich kunnen concentreren op moeilijkere en innovatieve initiatieven die je bedrijf efficiënter helpen functioneren. Een virtuele receptie haalt bijvoorbeeld het stuk bezoekersregistratie weg, omdat de software van de bezoekersregistratie ervoor zorgt dat bezoekers zelf een QR code scannen bij binnenkomst, waarna ze alle informatie zelf invullen. Deze software bezoekersregistratie is zo ontwikkeld dat je receptiewerk een stuk effectiever wordt!

 

 

 

Een 3D printing service direct inschakelen

Een 3D printing service direct inschakelen

Wie direct een situatie met 3D prints moet oplossen, doet dat het best door een 3D printing service in te schakelen. Dit kan in allerlei situaties de beste oplossing zijn. Wie bijvoorbeeld heel snel een heel specifieke print nodig heeft. Of wie te maken heeft met haperingen in het eigen printproces. Dit zijn allemaal redenen om hiervoor te kiezen. Het is belangrijk om dan een specialist te kunnen benaderen die je direct kan helpen. Op die manier kunnen alle openstaande opdrachten die je hebt gewoon doorgang vinden. Dit is natuurlijk wel heel belangrijk voor jou.

Het specialisme volledig benutten
De specialist die je kunt benaderen bij een 3D printing service brengt natuurlijk ook veel kennis met zich mee. Dit is ook een goede zaak. Wie bijvoorbeeld een bepaald ontwerp heeft, of met een bepaalde printer moet werken, doet er goed aan de kennis te benutten die aanwezig is. Op die manier maak je de kans dat er een succesvol eindresultaat uit komt rollen wel een flink stuk groter. Zeker als het om heel specialistisch werk gaat, of wanneer er veel tijd voor nodig is. Al deze redenen dragen bij aan de keuze die je dan maakt.

Net iets meer doen
Ook wanneer je wel alle kennis in huis hebt, kan een 3D printing service nog altijd een aantrekkelijke optie zijn. Dat heeft bijvoorbeeld te maken met de mate van capaciteit die je nodig hebt. Is die groter dan de capaciteit waarover je beschikt? Dan is het al snel heel interessant om dan een specialist in te huren. Zo geef je jezelf de kans om ook grotere klussen aan te pakken. Daarmee kan je dan je onderneming laten groeien. Mogelijk kan je zelfs op termijn zelf investeren in vergroting van de capaciteit. Dit biedt allerlei nieuwe kansen.

Beschikken over de nieuwste middelen
Ook interessant is het feit dat de printfarm over het algemeen over de nieuwste apparatuur en middelen beschikt. Wanneer je dus de allerhoogste kwaliteit wilt bieden, dan kan je dat doen door met de 3D printing service te werken. Dit is een goede manier om je klantenbestand alle mogelijkheden te bieden. Terwijl je er zelf natuurlijk ook optimaal van kan profiteren. Al deze reden kan je meewegen in je keuze om met een specialist te gaan werken. Alleen al vanwege de nieuwste materialen is het wel heel interessant om een farm in te schakelen voor de verschillende opdrachten.

Als bedrijf in de problemen raken door laster

Beledigingen, bedreigingen en vervelende opmerkingen kunnen vervelend zijn als bedrijf. Hier hebben veel bedrijven dan ook veel last van en weten veel zaken dan ook niet wat ze hier aan kunnen doen. Dit wordt ook wel laster genoemd en dit kan ervoor zorgen dat je als bedrijf minder omzet kan maken. Je naamsbekendheid kan hierdoor worden aangetast en dit kan slecht voor je bedrijf zijn. Dit moet dan ook snel ophouden natuurlijk! Gelukkig kan je deze problemen dan ook goed aanpakken door hier aangifte van te doen. De daders kunnen dan ook bepaalde straffen krijgen zodat ze dit niet nog een keer kunnen doen.

Wat is laster?

Het is handig om te weten wat laster is voor je bedrijf. Zo kan je het dan makkelijk herkennen en kan je weten wat dit doet. Laster is het zwart maken van een persoon of bedrijf gebaseerd op leugens. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je een werknemer hebt ontslagen en dat deze werknemer leugens verteld over waarom hij ontslagen is. De werknemer kan dan je bedrijf in een negatief daglicht zetten en deze roddels dan ook verspreiden. Mensen denken dan dat je een slecht bedrijf hebt en kopen ze hierdoor ook minder producten.

Aangifte doen

Als je last hebt van laster is het van belang dat je aangifte doet. De politie kan dan een onderzoek starten naar het probleem en kijken wie er hier fout zit. Het is wel handig als je weet wie je zwart maakt en dit ook kan doorgeven in de aangifte. Als je dit niet weet kan de politie dit ook voor je uitzoeken natuurlijk. Naar dat je aangifte hebt gedaan kan het zo zijn dat je een rechtszaak kan beginnen. Hierbij wordt er gekeken naar de bewijsstukken en kan de dader dan ook een straf krijgen. De straf kan dan ook heel hoog zijn, dit kan dan een geldboete zijn tot maximaal 20 duizend euro. Daarnaast kan je zelfs een voorwaardelijke celstraf krijgen van 2 jaar.

Een advocaat inschakelen

Het inschakelen van een advocaat kan heel belangrijk zijn als je jouw rechtszaak wilt winnen. Zo weet je zelf niet veel over het recht en kan een advocaat met ervaring je hier dan goed mee helpen. Je kan dan online kijken naar een advocaat die gespecialiseerd is in het aanpakken van laster. Als je zelf weinig geld hebt kan je ook kijken naar een goede pro deo advocaat. Deze advocaat kan je dan gratis ondersteunen en kan ook goed helpen om je recht te behalen. Met de advocaat ga je ook in gesprek en kijk je samen goed naar de bewijsstukken die je hebt. Een strategie is dan van belang om je winst te halen in de rechtszaal.

Voordelen van het uitbesteden van videoproductie

Het produceren van video’s om de producten die in jouw e-commerce verkocht worden te promoten is een strategie die groot succes voor jouw bedrijf garandeert. Maar wist je dat het uitbesteden van deze productie nog voordeliger is voor jouw bedrijf?

In deze tekst, zult je weten de belangrijkste voordelen van het verlaten van de video marketing productie voor jouw e-commerce met een gespecialiseerde en ervaren bedrijf. Kijk hier eens naar!

1. Meer gestroomlijnd proces bij videoproductie

Er zijn diepte- en dieptepunten in elke zaak. Ondernemingen die niet over voldoende interne middelen beschikken om zich met de video-industrie bezig te houden, kunnen het moeilijk hebben om een audiovisueel product ritme te ontwikkelen dat gelijke tred houdt met de verkoop.

Daarom is het inhuren van een bedrijf dat gespecialiseerd is in videoproductie voor e-commerce, klaar om de fluctuerende vraag het hele jaar door bij te benen. Deze partners kunnen jouw bedrijf meer resultaten en meer verkoop opleveren, met efficiëntie en wendbaarheid.

2. Lagere en meer voorspelbare kosten voor de onderneming

Gespecialiseerde aanbieders van videomarketing vertrouwen op het werk van deskundige professionals, unieke instrumenten die voor dit doel zijn ontwikkeld en zeer doeltreffende methodologieën.

Als gevolg daarvan zijn zij veel beter in staat om producten op tijd op te nemen, te produceren, te plannen, te bewerken en af te leveren, met een veel hogere kwaliteit en waar nodig met inachtneming van de budgetbeperkingen.

3. Meer consistente merkopbouw

De meeste organisaties hebben een kwaliteitsnorm die zij in alle communicatie willen handhaven. Het behoud van de merkidentiteit, de stem en de waarden van jouw bedrijf is vooral belangrijk bij videoproducties die vaak door een groot publiek worden bekeken en zichtbaar zijn voor hoge bedrijfsleiders.

Het uitbesteden van videoproductie kan helpen de identiteit van het bedrijf in alle campagnes over te brengen. In deze relatie zal de verkoper zich uitsluitend wijden aan een team dat tijd en begrip zal investeren in jouw merk, identiteit en producten.

4. Verhoogt de verkoop en de geloofwaardigheid

Met alle kwaliteit die bij een uitbestede productie komt kijken, creëert jouw merk meer geloofwaardigheid bij het publiek, dat ziet dat het te koop aangeboden product echt is, werkt en dat dit op video kan worden waargenomen, met helderheid en rust.

Dankzij het vertrouwen dat met het merk wordt opgebouwd, krijgt jouw e-commerce meer verkoopkansen en kunt je meer deals sluiten.

Conclusie

Videoproductie kan zich voordoen als een complex proces van jouw organisatiecommunicatie, waarbij meerdere mensen en voortdurend bewegende onderdelen betrokken zijn.

Met de hulp van een deskundige videoproducent geniet jouw bedrijf van de beste resultaten en een uitstekende kwaliteit van de video’s die in e-commerce worden gebruikt. Als gevolg daarvan stijgt de verkoop en factureert het bedrijf.

Bron: https://diepzeekonijn.nl/

Werken met een Ultimaker S5

Werken met een Ultimaker S5

Wie goede zaken wil doen, kan daar het beste de Ultimaker S5 bij gebruiken. Het is het soort 3D printer dat voldoet aan de moderne wensen en eisen. Met als voordeel dat er dus in allerlei branches op een geschikte manier mee aan de slag gegaan kan worden. Het is wel heel fijn om er zeker van te zijn dat het ontwerp dat voor ogen is, ook in de praktijk te realiseren is. Het is daarom ook zo dat er veel verschillende gebruikers van dit type printer zijn. Op deze plek is meer inzicht te krijgen.

Het voordeel van de Ultimaker S5
het belangrijkste voordeel van de Ultimaker S5 is zonder twijfel dat de printer heel gemakkelijk te gebruiken is. Het is altijd fijn wanneer met een nieuwe techniek wordt gewerkt, dat deze dan ook gemakkelijk te begrijpen is. Dat is dan ook de manier waarop deze printer is ingericht. Voor iedereen is vrijwel direct duidelijk hoe de aansturing werkt. Omdat de 3D printer bovendien veel zelf kan verzorgen, is het ook nog eens zo dat er op een gemakkelijke manier voor meer voordeel te zorgen is. Het is al snel zo dat er goede resultaten mee geboekt worden.

Voor ontwerp en productie
De Ultimaker S5 is op verschillende manieren in te zetten. Zo is de printer voorzien van moderne technieken waarmee heel snel en heel gemakkelijk te zorgen is voor een goed eerste ontwerp of een prototype. Het is daarnaast ook zo dat er op een goede manier gezorgd kan worden dat het maximale uit de mogelijkheden te halen is op het gebied van productie. De hoge uptime en de mogelijkheid voortdurend te printen maken dat het een geschikt middel voor deze doeleinden is. Het is een groot verschil met veel andere printers in hetzelfde segment te noemen.

Werken aan eigen doelen
De Ultimaker S5 is door gebruikers in grote mate op eigen wijze in te richten. Het is wel heel interessant om te zien hoe de doelen bereikt kunnen worden. Het is bijvoorbeeld mogelijk om voor een eigen set-up te kiezen. Met als voordeel dat daardoor dus ook de resultaten te boeken zijn die je wilt boeken. Waardoor dus zakelijk gezien al snel het nodige voordeel ermee te bereiken is. Het is voor veel soorten doelen een geschikt middel om meer te bereiken. Alle reden om dus in de S5 te verdiepen als een goede printer gezocht wordt.

De voordelen van maatwerk software

De voordelen van maatwerk software

In dit artikel nemen we jullie mee in de voordelen van maatwerk software. Allereerst is het belangrijk om het verschil tussen standaard en maatwerk software toe te lichten.

Wat is standaard software?

Standaard software is al ontwikkeld en kun je direct implementeren in jouw bedrijf, denk bijvoorbeeld aan WordPress waarmee je websites ontwikkelt of een boekhoudprogramma zoals Exact. Binnen standaard software is het mogelijk om de configuratie naar de wensen van jouw organisatie aan te passen. Er is echter minder ruimte om hele specifieke wensen in te vullen. Je bent tenslotte gebonden aan de functionaliteiten die het softwarepakket biedt. Vaak is het ook zo dat je het vooraf gedefinieerde proces binnen de de applicatie volgt.

Wat is maatwerk software?

Maatwerk software kenmerkt zich doordat het, zoals het woord al aangeeft, op maat gemaakt wordt voor een klant. Deze software past zich aan aan het bedrijfsproces, en niet andersom. Hiermee sluit je dus exact aan op de vraag van jouw bedrijf of organisatie. En niet onbelangrijk, er worden alleen functionaliteiten ontwikkelt die je ook echt nodig hebt. Wel zo prettig.

Door de opkomst van nieuwe technieken en projectmethodieken heeft er de afgelopen jaren veel ontwikkeling plaatsgevonden. Hierdoor is de snelheid van ontwikkelen enorm verhoogd waardoor het ontwikkelen van maatwerksoftware ook budgettair een steeds makkelijkere keuze is geworden. Denk hierbij o.a. aan de inzet van Low Code oplossingen, waarmee je applicaties modelleert in plaats van programmeert. Maar ook Open Source toepassingen zoals Laravel lenen zich zeer goed voor het ontwikkelen van maatwerk software. Combineer dit met kort cyclische projecten en je hebt een perfecte combinatie.

De toepassings mogelijkheden voor maatwerk software zijn eindeloos. Voorbeelden hiervan zijn o.a.

  • Klant en partner portalen
  • Bestel portals
  • Logistieke applicaties
  • Urenregistratie
  • Management dashboards

Wat zijn de voordelen van maatwerk software?

De inzet van maatwerk software kent veel voordelen. De belangrijkste voordelen zijn:

  • De applicatie volgt jouw specifieke bedrijfsproces
  • Ontwikkel alleen wat je daadwerkelijk nodig hebt
  • Eenvoudig uitbreidbaar met nieuwe functionaliteiten en optimalisaties
  • Integreer eenvoudig met andere applicaties
  • Geen afhankelijkheid van derden

Maar bovenal ontwikkel je een unieke oplossing die echt past bij jouw organisatie.

Hoe kun je digitalisering binnen je bedrijf inzetten?

Hoe kun je digitalisering binnen je bedrijf inzetten?

Eigenlijk is het vreemd om het onderwerp digitalisering binnen bedrijven te behandelen, want het is toch vanzelfsprekend dat computers en internet worden gebruikt binnen organisaties? Uiteraard wordt er al gebruik gemaakt van computersystemen, tekstverwerkers, spreadsheet programma’s en presentatie software, toch is er meer mogelijk op het gebied van digitalisering en automatisering binnen de onderneming. Je kunt het traject van offerte tot aan de factuur aanzienlijk sneller en efficiënter maken door met de juiste tools te werken en doordachte keuzes te maken.Doe jij nog niet aan digitalisering binnen je bedrijf? Out-Smart is een bedrijf die je hierbij kunt helpen.

 

Wat is digitalisering voor bedrijven?

Eigenlijk kun je niet spreken van digitalisering, het gaat namelijk vooral over automatisering. Digitaal werken doen we allemaal, zelfs als dit niet volledig bewust gebeurt. Internet is een digitaal medium; we bellen via IP telefonie, we verzenden mails en maken gebruik van apps om te chatten. Dit zijn allemaal digitale toepassingen. Bijna al deze toepassingen draaien om communicatie. En daar is nog veel winst te behalen, waarbij automatisering een belangrijke rol vertolkt.

Laten we drie fasen in een project bekijken om te zien waar je met digitalisering en automatisering voordeel kunt behalen:

1. Plannen op kantoor

Als eerste wordt er een planning gemaakt, wellicht op basis van een offerte naar de klant toe. Zodra de offerte is goedgekeurd moet er een planning worden gemaakt. Met digitale planbord software worden alle handelingen en middelen in context geplaatst inclusief een tijdlijn van acties. Als deze planning voorbereid is door de binnendienst wordt het tijd om de buitendienst in te schakelen. Met een werkbon app wordt het personeel ingelicht op basis van informatie die duidelijk is opgesteld èn traceerbaar is. Zo blijft communicatie tussen teamleden in stand zonder steeds de noodzaak voor direct contact.

 

2. Uitvoeren op locatie

Als de planning voltooid is kunnen de werknemers van de buitendienst aan het werk gaan. Omdat de planning dynamisch is ingevuld kunnen er tussentijds wijzigingen plaatsvinden. Dit is ideaal want zo kan tijd veel efficiënter worden ingedeeld. Denk aan een serie opdrachten die verspreid zijn over een dag. Er valt een opdracht uit, de binnendienst past de werkbon aan en de medewerker van de buitendienst ziet de planning in realtime veranderen. Dit kan de efficiëntie aanzienlijk verhogen.

 

3. Factureren naar de klant

De werkbon is klaar, via de werkbon app die de collega op de buitendienst gebruikt wordt de administratie op de binnendienst ingelicht. Als er wijzigingen zijn in de opdracht zullen deze direct zichtbaar zijn met mogelijk aanvullende notities. Vervolgens gaat de bon naar de facturering en wordt er (automatisch) een factuur gegenereerd. Die kan weer digitaal per mail worden verzonden en zo is het traject afgerond. Ook zaken als nacalculatie of herinneringen sturen kan geautomatiseerd worden. Omdat er binnen een organisatie honderden, duizenden of zelfs meer trajecten lopen is het van belang dat deze acties elkaar kunnen overlappen zonder in de weg te zitten. Met digitalisering is dit mogelijk met behoud van het overzicht.

 

Integreren met de bestaande workflow

Heb je ooit iemand van een Windows PC naar een Mac zien overstappen of andersom? Of van een Samsung toestel naar een Apple iPhone? Dan weet je hoe lastig het kan zijn om oude gewoontes aan de kant te zetten en een nieuwe werkwijze te omarmen. Kies daarom voor een digitaal platform dat naadloos te koppelen valt aan andere applicaties. Zo kun je ieder personeelslid laten doen waar ze goed in zijn zonder uitgebreide training en herscholing. Digitalisering moet werk uit handen nemen, niet de werklast verhogen.

Dit houdt Social media advertising in

Social media advertising is een manier van adverteren die niet voor iedere ondernemer bekend is. Niet iedereen weet immers wat er met social media te bereiken is en op welke manier je ervoor zorgt dat je er niet te veel voor gaat betalen. Daarom zijn er veel ondernemers die hiervoor een specialist in gaan schakelen. Een van de specialisten die jou hierbij zou kunnen helpen is GMU Online. Alleen moet je dan wel nog weten wat het precies inhoudt en welke voordelen er te behalen zijn. Onderstaande informatie geeft jou alle kennis die je nodig hebt.

De doelgroep bereiken met social media advertising

Social media advertising kun je zien als een vorm van paid media. Het voornaamste doel is om de gewenste doelgroep te bereiken. Je kunt hiermee dus een specifieke doelgroep gaan bereiken, zonder dat je hierbij met de traditionele wegen aan de slag hoeft te gaan. Ook kun je een analyse en optimalisatie uitvoeren dankzij de geïntegreerde functies. Zo blijven jouw advertenties te allen tijde effectief en hoef je geen geld te steken in een advertentie die uiteindelijk niets op gaat leveren. Jouw budget wordt hierdoor efficiënt ingezet.

Bekijken welk social media kanaal het beste is

Social media advertising kan op verschillende kanalen gedaan worden. Alle kanalen hebben hun eigen voor- en nadelen. Je kunt onder andere adverteren op Facebook, Google+, LinkedIn, Twitter en YouTube. Dit gaat allemaal op een eigen manier en het is aan de specialist om uit te zoeken waar jouw doelgroep zich bevindt. Je hoeft immers niet op ieder kanaal aan de slag te gaan. Ook moet er dan gekeken worden naar de voordelen die aan het kanaal te behalen zijn. Alleen dan wordt het geld op een goede manier besteed en kun je er als ondernemer daadwerkelijk aan gaan verdienen doordat jouw producten en diensten verkocht worden.

Een nieuwe doelgroep kan bereikt worden

Van hieruit zal social media advertising jou als ondernemer pas echt voordelen op gaan leveren. Een van de voordelen is dat je in direct contact staat met de doelgroep. Uitsluitend de doelgroep zal namelijk de advertentie gaan zien, waardoor het veel gerichter is. Ook zal er hierdoor een nieuwe doelgroep bereikt gaan worden. Mensen waarvan je eerst niet wist dat zij geïnteresseerd waren in jouw producten en diensten zullen geïnteresseerd raken om op de link in de advertentie te klikken. Wellicht komt er dan een nieuwe verkoop uit en heb je weer extra geld verdiend.

Jouw budget wordt altijd beheerd

Daarbij is een groot voordeel van social media advertising dat je alles geheel naar de behoeften van jouw onderneming in kunt stellen. Je hebt geen eenduidige manier van adverteren, maar kunt eenvoudig aangeven of je uitsluitend nieuwe mensen wilt bereiken of je ook op de bestaande klanten wilt richten. Ook kun je gaan adverteren aan de hand van jouw budget. Je bent hierdoor niet meer veel geld kwijt aan marketing en kunt het te allen tijde stopzetten. Jouw geld wordt hierdoor niet meer verspild aan slechte marketing.

GMU Online focust zich op het behalen van hoge rendementen en op het verhogen van je winstgevendheid en vindbaarheid.

Een smartphone kopen? Kijk voor deze functies!

Helemaal klaar om je allereerste smartphone te krijgen? Dankzij de nieuwe handset modellen gelanceerd met opmerkelijke regelmaat door de verschillende mobiele fabrikanten, heb je genoeg opties om uit te kiezen. Echter, geavanceerde smartphones zijn niet precies spotgoedkoop, en je moet informeren naar alle basisfuncties in een model, voordat je daadwerkelijk besluit om het te kopen. Hier zijn enkele van de eigenschappen van een smartphone waar je extra voorzichtig mee moet zijn:

Opslagruimte – Na verloop van tijd zou je veel games, apps en andere softwareprogramma’s op je telefoon downloaden – en de laatste moet voldoende geheugencapaciteit hebben om ze te ondersteunen. Afhankelijk van uw wensen, ga je voor een standaard 16 GB of 32 GB handset. Kies er bij voorkeur een die uitbreidbare geheugenfuncties biedt. De telefoon die u kiest, moet u ook toestaan om gegevens op te slaan in het cloudnetwerk.

Internettoegang – Een van de belangrijkste redenen waarom iemand overschakelt naar een smartphone is de snelle en onderbrekingsvrije wi-fi-dekking die ze bieden. Met de webondersteuning geïntegreerd met hedendaagse Blackberry, Android, en iPhone app ontwikkeling wordt echt cutting-edge, moet u in staat zijn om verbinding te maken met het draadloze netwerk in een kwestie van seconden. Kies niet voor een handset waarbij het mobiele netwerk de enige optie zou zijn om in te loggen op het web.

Snelheid – Er zijn geen twee manieren over – een smartphone wordt verondersteld om echt hoge processor snelheden hebben. Vraag het winkelpersoneel of de snelheid van de werking van uw gekozen model kan worden beïnvloed als u meerdere programma’s tegelijk op te voeren. Smartphones die genieten van maximale populariteit ondersteunen meestal multi-tab browsen, zonder enige indicatie van het vertragen van dan ook.

Camera – Oh ja, uw oude toestel had waarschijnlijk ook camerafuncties – maar in een smartphone, u terecht verwachten dat de lens van veel superieure kwaliteit.